kayaaltay Kızlar bebeğim 3,5 aylık mamaya başladık bebelac kullanıyoruz ama kusuyor ve gaz sancıları oluyor Sma conforta geçmek istiyorum o nasıl bilen var mı önerir misiniz her bebekte aynı olmaz ama çoğunluğu merak edioeumm
bkerem2025 Bende sma confort kullanıyorum ama gaz sorunu var benim öncesinde de vardı aslında sma optipro kullanırken de. Fevamlı mama değiştirmek istemediğimden comfort tna devam edicem.
semayavass @kayaaltay bebeğim 4 ay 21 günlük çok mama denedim sma comfort ta kaldık çokta memnunuz optipro bebeğimde gaz sancısı kabızlık yapmıştı hipp mamayıda istememişti kusmuştu bebelac ve aptamili bi arada kullandım ben ama onu da bayıla bayıla içmedi