onlyy 4 yaş asla erken değil bence.ben büyük kızımı 3,5 yaşında verdim.çocuklar bizim beklediğimizden çok daha kapasiteli orada arkadaş ortamı paylaşma bilinci ve daha birçok şey öğrenecekler.kıyamayacak birşey yok zaten seneye devletin anaokulu büyük ihtimal alır çocuğunuzu.bence bir fırsat verin kızınıza.annem beni 5 yaşında ilkokula yazdırmış öğretmen bile yapabildiklerimi görünce şok olmuş.