cLearQueen benim kızım da 10 ay 2 günlük, sıralamayı bırak biz tutup yürütmeye çalıştığımızda ayaklarını havaya kaldırıyor basmak istemiyor😶 normal emeklemesi yok ama popo üstü oturarak ilerlemek, kollarıyla sürünmek de emekleme çeşidi diye okudum dün bunları yapıyor. Doktor da basmak istememesi normal 1 yaş gibi yapabilir dedi ama tutunup yürüyen bebekleri görünce insan endişeleniyor sıkıntı mı var diye