mucizemm94 Bebeğimde uzun süredir kabızlık var bu ara her kaka yaptığında kan geliyor makatinda yırtılma olabilir sanırım doktora gitmeli miyim sizce giden var mı bu sebebten ötürü ?
mabellaa mucizemm94 tabi ki doktora gitmelisin bugün sağlık ocağına da gidebilirsiniz daha da büyümesin yazık
Gulcandoga Uzun süredir kabızlık varsa büyük ohtimal makat çatlağı olmuştur cocuk ıkınmaktan. Niye bu kadar beklediniz anlamadim ama doktora gitmelisiniz
mucizemm94 Gulcandoga düzelir dediler yediği şeylerden dolayı sebze yedirmeye çalışıyorum sürekli randevu aldım gidecegim