Benim oğlumda 3 aya yakın sapsarıydı anne sütü sarılığı olduğu söylendi doktor gastroentolojiye yönlendirdi ama boşluk olmadığı için alamadık bi türlü geçti sonra ama hergün banyo yaptırıp suyuna bi altın atarsanız geçecektir yada vücuduna değecek şekilde altın takabilirsiniz bizde işe yaramıştı fikir sadece 🥰geçmiş olsun