Bebeğim 6 aylık. doğumdan bu yana ara ara biberonla mama vermiştim alışması için ama hep emerek besleniyor. 15 gün sonra işe başlayacağım ne ek gıda alıyor ne de biberon. Sütümü sağıp bırakmayı düşünüyordum asla almıyor biberonu ağzına. Biberon markası avent. Benzer durum yaşayan oldu mu