5 haftalıkken başlayan durum bizde 1.ayımızda başladı. Memeyi reddetmeyle başladı. İlk 5 dakika memeyle kavga ediyor ama sonrasında emiyor. Emerken ayaklar geride, memeyi bırakıp duruyor, ıkınıyor. Dünde 5 saat uyumadı, susturamadık çok ağladı, duşa bile soktuk. En son hastaneye bile götürdük doktor bir şey yok dedi. Günde 4-5 kakalı bez olurdu dün 2 oldu sadece. Ama çişini yaptı beslendi de. Gaz ya da hazımsızlık olabilir bence. Süt ürünü yeyince böyle olduğunu fark ettim. Benimle aynı durumu yaşayan var mı?