dyann1 Kızlar bebeğim 1.5 aylık gaz sancıları oluyor damla kullanıyorum hergün akşam 7 gibi 2 veya 3 damla veriyorum normalde 5 damla sabahları da sancısı oluyor sabah 2 akşam 3 versem sıkıntı olur mu sizce