Benim 4 aylık bebeğin var benim oğlum çok gazlı ve uykusu çok düzensizdi ayaklarıma alıp bir yandan sallayıp bir yandan yatıyordum. Her akşam saat 8:30 9 gibi banyo yaptırıyoruz 2 ayılığından beri Böyle banyo yapınca hemen emziriyorum zaten uyuyor kendiliğinden.ben bu şekilde düzen kurdum sizde deneyin bence