Merhaba bebeğim 42 günlük sarılığı da var ama yavaş yavaş düşmeye başladı o yüzden sık besliyorum , dün gece 1.30 gibi mama verdim 2 2.30 saat sonra emzirmek için uyandırmak istedim ama emmedi sonra 5.30 gibi yine denedim çok az emiyor bırakıyor memeyi böyle devam etti anne sütü mü yeterli gelmiyor acaba diyerek mama yaptım onu da aynı şekilde çok az emip bıraktı doymuş olamaz yani saat 10.00 oldu uyuyor normal mi acaba
Acıkınca ağlayan belirti gösteren bi bebek değil bu arada