Kızlar 17 aylık oğlum hastaydı dün hastaneye götürdüm özel doktorumuza kilosu 10.6 çıktı tabi 200 gram vermiş ishal kusma ve ateş vardı üzüldüm doktorumuz dikkat et abisi gibi olmasın dedi . Diğer oğlumda yanımdaydı . Abisinin neyi var hocam dedim . Kilosu fazla duruyor dedi ..
Kasım’da 6 yasina yasina girecek kilosu 22 boyuda 117 118 arası . Yani obezite olur dedi . Yav bu çocuk 19 kiloyken millet zayıf diyordu şimdide kilolu diyor obezite olur diyor vallah artık halim kalmadı