Feyzosumunannesi Günaydın. 😅 Güne erken başlayanlar için “Tünaydın” demem lazım sanırım. Biz güne 9.30 gibi başlıyoruz. Peki, siz?
gizememre Feyzosumunannesi bu ara ateşlendiğimiz için saatimiz kalmadı maalesef 🫠 normalde 7 de kalkar
Nehirveannesi Feyzosumunannesi 2 aylık olcaz ve 7 de tam güne başlıyoruz bazen 5 te kalktığında geri uyumuyo
yildizmom-2023 Feyzosumunannesi bu sabah 6 buçuk da uyandı her gün 9 gibi uyanan çocuk . gözlerim kapanıyor artık onunkiler kapanmiyor
808182 Biz uyumuyoruz,arada şekerleme yapıyoruz o kadar 17 günlük 🤭 40 ı geçince düzelir mi değişir mi ki acep?
papatyasss 808182 40 ı çıksın düzelir 2 aylık olsun düzelir, 6 aylık olsun, yaşına girsin derken 4 yaşına geldik uyutmasam hala uyumaz yeni doğan gibi saat başı uyanır, gece uyanıp saatlerce uyanık oturur 🤣
mine3535 808182 ayy o zamanlar hiç geçmeyecek uyumayacak gıbı geliyordu emzırken sureklı oturdugum yerde uyuklardım 6. Ayına gıricek zzamanla o süre uzadı
yoncaa01 808182 tam 2 aylık olduk ve bi anda gece uykusu düzene girdi. Akşam kendi kendine 9-9 buçuk arası uyumak istedi. Uyuduğunda gece 4-5 arası uyandı mama içip tekrar geri yattı sabah 7-7 buçuk arası uyanıyor şimdi. Düzenimiz hep bu şekilde. %100 mama kullanıyoruz. Sadece gece 1 kere uyanıyor. Şuan 3 aylığız 1 aydır çok rahatım
Pamukhanim_ munalkad 10 buçuk aylık 4. Aydan beri böyle 9 saatin üzerinde asl uyumuyor gece uykusunu. Çok zor ama alıştım artık
banu32 Feyzosumunannesi 7 8 arası 9 u göremiyoruz yaa akşam da 9 bucuk gibi uyuyor gece emmek için kalkıyor 2 3 kez