Hanımlar selamlar. Erzurum’da yaşıyorum. Oturduğumuz binanın dış kaplaması yok maalesef. Bu sebeple açık cephe olan duvardan soğuk geliyor ve kışın özellikle çok soğuk oluyor. Resmen duvardan içeri soğuk üflüyor. Önce köpük yapmayı düşündüm ama çok maliyetli ve uğraştırıcı olacağı söylendi. Ne yapabilirim?