Selam hanımlar oğlum 9 aylık yeni emeklemeye başladı, evde klima kullanmıyorum ama karşılıklı camları açınca çok esiyor. Sanırım oğlumda esintiden etkilendi. Gece biraz hırıltılıydı çok uyandı, şimdi de çok sık öksürüyor. Ne yapmam gerekiyor yazın ortasında hasta ettim çocuğu ?