OptimusPrime pamuk olayını ilk bilseydim öyle yapardım derinine indiköe kestim yanlış yapmışım tırnagı Bi tarafı kalmadı resmen 🤦♀️😁uzadıkça agrı yaptı yine kestim ama bu sefer kestigimin ertesi günü başladı aagrısı kesince etim nasıl rahatlamıştı ama yine Bi yerlerde yanlışım var ki agrı var hala 😭 sonra dedim ki Bi et parçası küçücük nasılda can yakabiliyo 😭🤔