Merhaba, bebeğim yaklaşık 4 ay 15 günlük. 3. Aya giriş yaptığından bu yana asla ne süt ne de mama istemiyor. Zar zor yediriyorum, 60 ml mama ya da sütü 3 saatte anca bitiriyor. Saat 1 gibi sütü vermeye başlıyorum saat 3 olmuş oluyor hala bitmemiş devam ediyoruz. Atak haftası olduğu için demişti doktor ama çok uzun sürdü. Doktora tekrar götürdüm yapabileceğim bir şey yok mama değiş dedi. Denemediğim mama kalmadı ve anne sütü de istemiyor ki. Son ay kilo alımı neredeyse hiç yok ve napacağımı da bilmiyorum ..