cg9699 bebeğin sadece anne sütü alıyorsa 6. Aydan önce başlama ek gıdaya. Ama mama da alıyorsa bazı doktorlar tadımlara 4. Ayda başlatabiliyor. Benim büyük kızıma 4. Ayı doldurunca ufak ufak tadıma başlamıştık anne sütü ve günde tek öğün mama alıyordu doktor tek öğün mamayı bıraktırmak için tadıma geçelim fabrikasyon ürün yerine ek gıdaya başlasın demişti. İkinci kızım ilk 6 ay sadece anne sütü aldı 6. Aydan sonra geçtik ek gıdaya. Bu bebek anne ve doktor arasında verilecek bir karar. Büyük kızım çok sağlıklı 6 yaşında şuan herhangi bir bağırsak problemi de yok hergün kakasını da yapıyor.