alpaslanmom_ Evet çok yiyemez zaten. Anne sütü ağırlıklı devam etmek istiyorsanız, ek gıdayı emzirmeden bir süre sonra verin. Önce ek gıdayı verirseniz anne sütünü daha az almış olur. Doktorunuz aksini söylemedikçe bu aylarda ek gıda hala alıştırma amaçlı. Ana beslenme anne sütü, ara ara da katı gıdalara alıştırma denemeleri.