Kizlar bebeğim 10 buçuk aylık ve bende yaklaşık bir haftadır uçuk var ve bende dikkat ettim opmedim ama kucağımda olması yetmis sanırım bugün sabah gördüm küçücük alt dudağının kenarında küçücük sivilce gibi nokta kadar çıkmış napayım ne önerirsiniz o kadar çok korkuyorum ki şu uçuk illetinden korktuğum basima geldi 😭