morcivertss 62 ile hamile kaldım 81le doğuma girdim ilk 5 ayda kendiliğinden 65e kadar düştüm sonra orada takıldım, sonra iki hafta ekmeği ve şekeri azalttım yediklerime dikkat ettim, daha sonra da böyle dengeli beslendim bir gün bozdum üç gün sağlıklı beslendim gibi o şekilde 6. ayında 60a düştüm, emzirdiğim için bol su içiyorum bunun da etkisi vardır ama korse takmadım pişmanım biraz hafif göbeğim kaldı, normal doğumdu aslında hemen takabilirdim ama unuttum hep, şimdi hedefim 55-57 falan ama şu aralar canım yine sürekli tatlı istiyor sabit kaldım 60ta ve bebeğim 9 aylık olacak, yaşına kadar veririm inşallah