Hayırlı geceler oglum 8 aylık ya tam oturmuyor yani şoyle 2 3 dakka durduktan sonra kendi ni arkaya atıyor emeklemiyo yürütecte yuruyor gidip gelıyo baya ayakta tuttugum zamanda 1 dakka dan az durup oturmak ıstıyo normal mi acaba ya bilgisi olan başına gelen varsa yardımcı olursa cok sevınırim 🙏