selmagokk 8günlük bebeğim var çok şükür Rabbim isteyen herkese nasip etsin 2 yıl olucak evleneli ekim ayında ama evliliğimizin baş başa geçirdiğimiz zamanları cicim aylarını vs çok özlüyorum çok arıyorum şuanda annem kalıyor yanımda malum yakınlaşamıyoruz birşey yapamıyoruz baş başa evde bunaldım annem diyor bebek biraz toparlasın vs eşimde bebeğimizi seviyor sürekli sanki artık kıymetim yok gibi onun gözünde hissediyorum beni unuttu sanki bebeği sevmediği zamanda elinde telefon ne bi muhabbet ne birşey ona söyleyince öyle şeymi olur vs diyor ama bilmiyorum eski beni özlüyorum daha 8günlük birde bebeğim en başındayken böyle yapmakta bebeğime kötülük biliyorumda😔😔
Momalpa selmagokk lohusalıktan canım daha adapte olamamışsın normaldir butür düşüncelere sakın çok kaptırma kendini lohusa depresyonuna girersin çıkması çok zor olur. Annenin alışma süreci var babanında öyle zamanla oturacak herşey eskisinden daha güzel bir hayat seni bekliyor 😍🥰
eymenku selmagokk lohusalık hormonlar falan tabi şuan böyle hissediyor olmam normal ama annem olmasa bile eşinle yakınlaşman doğru olmazdı şuan zaten ilerde geçecek tabi bu hisler bı rutin oluşacak hayatında eşinle vakitte geçireceksin ama emin ol bebeğin senin önceliğin olacak şimdi bunları hiç düşünme bebeğinle vakit geçir eşin kaçmıyorya 😀 ama bebeğin bir daha 8 günlük olmayacak ben bebeğimin o günlerini çok özledim mesela
newwmommy selmagokk benim bebeğim de 11 günlük aynı şeyleri hissediyorum eşimle yakınlaşmak istiyorum ama malum olmuyor ilgi sürekli bebeğin üstünde kendime öyle şey olmaz diyorum ama düşüncelerden de alıkoyamıyorum dün gece mesela eve geldi yemek yedik sonra arkadaşı çağırdı apar topar gitti bi saat sonra geri geldi bebeği sevdi sonra koltukta uyuyup kaldı çok sinirlendim konuşmuyorum
anayimcanim Geçecek bacım. Özellikle ilk çocukta böyle yaşanması çok normal. Çocuğa öyle bir alışacaksın ki o yokken hayatımızın anlamı yokmuş diyeceksin. Sabır. Zor ama geçiyor, düzeliyor, eskisinden de mutlu olacaksınız gör bak 😍