suhedaaaaa eslem2 4te uyandım uyumadım bende oğlan mışıl mışıl uyuyor 😅 duşumu alıp namazımı kıldım. Bugün oğlumun insafına bıraktım kendimi umarım kolay bir gün olur 🥹🥹