Arkadaşlar 2. Hamileliğim ve 2. Sezaryen hikayemdir bu. 1.’i de zordu ve ağrılıydı ama bu daha berbattı mahvoldum. Spinal anestezi aldım. Ameliyatta aşırı ama aşırı çekiştirme hissi yaşayıp bağırdım, sakinleştirici yaptılar. Ameliyattan çıkar çıkmaz ağrılarım başladı ve odaya gittiğimde hemşireler tarafından ayrı bir travma yaşadım. Sürekli karnıma bastırmaya gelmeleri aşırı can yakıcıydı. Bu işlemde de kendimi tutamayıp bağırdım ve defalarca yapıldıktan sonra en sonuncu karın bastırmada hemşirenin ellerini tuttum. Hemşire bana ohooo sen böyle yaparsan falan diye hepsi verdi. Bir an önce iyileşmek istiyorum bugün 3. Günüm ama aşırı derece çok ağrım var 3,5 saatte bir parol içiyorum böyle birşey olamaz. Ve doktor bu sezaryen yerimi ilkinden fazla uzun kesmiş dikiş abartısız kasığımda yer alıyor çok moralim bozuldu. Ucunda 2 tane mavi ip var sanırım alınmalı ipler. Yani diyeceğim şu ki bu sezaryenim ilkelimden daha berbattı. 2 gün aralıksız ağladım.