Kızlar Şurup icirpdim ve bı saate kadar hastaneye gidicez ateşli öksürüğü var heps bı anda oldu ateş bı saat içinde oldu öksürük dün başladı. Neyse ateşli bebek uyusa bieseyy olurmu düşünü aldırdım üç kez ,ateş düşürücü verdim . Ve Eşim gelir gelmez gidicez hastaneye Kısaca sorum şu ateşli bebek uyursa birsey olur mu ?