Bebeğim 18 aylık ateşi şu an 35.7 civarında ilk başta 35.4-5 gibiydi vücudu soğuk ama saçları ıslak bilidğiniz terliyor (normalde de hızlı terleyen bi bebek) aynı zamanda ishal de var.(üşüttü diye düşünüyorum) Ben ateş düşüklüğünü görünce biraz giydirdim biraz yükselsin diye ama ne yapsam bilemedim bu sefer de iyice terledi, bir de diş dönemindeyiz azı patladı patlıcak, acile mi gitsem başına böyle bi şey gelen varsa yazabilir mi ?