oznuroral Kızlar kızım dünden berı ateslı bugün hastaneye götürdüm donusumlu 2 ılac verdı bırısı aferın zero bırısı calpjol suan atesı 39 soğuk kompres yaptım yaptırmıyor ağlıyor şurupları ıcırıyorum kusuyor ne yapmam gerekıyor kızıma tek başıma bakıyorum esım görevde hastane baya uzakta kalıyor
KuzeyinAnnesi03 oznuroral fitil varsa şurup yerine fitil ver kuzum ayağının altına limon köy yada sarımsak yağı yap ve sür çok iyi gelecek şifa versin rabbim inşallah
obiranne3 oznuroral ateşi düşmğyosa enfeksiyon vardır kan tahlili cerseydin antibiyotiksiz geçmez. düşmeyen ateş enfeksiyon demişti doktorum
betul160324 15-20 gün önce falan aynı durumdaydık şurubu içmek istemiyordu, zorla içirince de çıkarıyodu, 40 küsür ateşle acilde aldık soluğu, fitil verdik içmediği için, ama doktor da fitili çok mecbur kalmadıkça verme dedi
betul160324 Bebeğine çorap giydir ateşi daha çabuk düşer demişti hastanede hemşire, kan dolaşımı hızlanıyormuş sanırım
betul160324 Ilık duş aldırabilirsiniz ateşliyken bu durumdan hoşlanmıyolar ama bir süreliğine etkili oluyor
mrymblt Kızımın ateşi çıktığında çorabına limon sıkıp giydiriyorum ateşi düşüyor dene istersen geçmiş olsun