Kızlar bebeğim 2 aylık Çarşamba günü 2 tane aşı vuruldu ama atlattık perşembe gecesi çok güzel uyudu şimdi uyumuyor yarım yarım uyuyor uyanır altı temiz karnı tok gazı yok ama kendini sıkıyor ve emmek istiyor en fazla 5 dk uyuyor uyanıyor akşam üstü 5 den beri neden sizce nolur yardım edin ilk bebeğim normal mi yoksa bi şey mi var 😓🙏