Selamlar ☺️ 1 haftalığız, sütüm hemen geldi hastanede 2 gün hemşirelerin desteği ile emzirme yaptık sorun yoktu fakat sarılık başlangıcı olduğu için ek gıda verildi 5. Güne kadar kullansın diye. Hastanede şırınga ve parmak emdirme yöntemi ile mama verildi 30 ml o dan sonra hiç toparlayamadık emme konusunu. ⅔ saatte bir emzirmek için uyandırıyorum ya da kendi uyanıyor sürekli bir sinir krizi memeyi yumruklamalar tekmelemeler. Süt var ama şırıngadan gelen mamaya öyle alıştı ki yeterli gelmiyor akış ona. Bugün mamayı kestik sağım yapmamı istediler tekrardan şırınga kullan dediler. Fakat memeye adapte edemiyorum çocuğu. Bunun bi yolu var mı?