Merhabalar 22 aylığız yaklaşık 1 aydır emziği kendiliğinden bıraktı ve son 1 haftadır baş parmaklarını ağzına koyup tırnağını koparıyor ağzında olunca midesini bulandırıyor çıkarıyor etrafındanda gördü ve emziği bıraktı diye mi yapıyor bilmiyorum ama nasıl çare bulmam lazım acı öne sürmek istemiyorum çünkü çok midesini bulandırırsa kusuyor başka nasıl çare bulabilirim