onceuponatime_ AtesPerisi 2.ayda bir kere vuruluyor tekrarı yok bizde ateş vs yapmamıştı her bebekte farklı etki yapabilir tabi
sensitive Aşıdan 5-6 saat sonra ateş oldu Ateş düşürücü ile kontrol altına aldık sabaha kadar nöbetteydik