mosimosi Sezaryen oldum 1 ay önce. Kollarım ve bacaklarım o kadar güçsüz ki. Uyuşuyorlar, özellikle uykudan uyandığımda çok kötü. Bu durumu yaşayan var mı?
Nurdanhakan mosimosi aynı durum bendede var sürekli yürüyüş yapıyorum ama gel görelim dizlerimi kırıp oturup kalkarken sanki gerçekten kırılıyor kemiklerim gibi doktora gittim kan tahlili yaptırdım bi sürü vitamin eksikliğim çıktı emzirdiğim için vitaminlerim çocuğa gidiyormuş takviye aldım sanki bir kaç gündür daha bi iyiyim gibi
aygulusoy mosimosi benim de doğumdan sonraki ayda olmuştu bazen çok enerjik olurdum bazen kendimi kaldıramazdım olduğum yerden. 3 buçuk ay oldu bu sefer de kuyruk sokumunda ağrı başladı uzun süre oturduktan sonra ayağa kalkarken acıyor spinal anestezinin etkisinin bir yıla kadar devam ettiğini söylemişlerdi. Eğer size de spinal yaptılarsa. Tabi bir de emzirmeden dolayı vücut değerlerinin düşmesi var. Bol takviye yapmak lazım
mosimosi [bilinmeyen] 5 ay mı 😮 Yani nasıl desem, dans etmeye çalışsam edemem gibi hissediyorum, vücudum yaşlanmış sanki
1mom1baby Sen yine iyisin hem 1 ay olmuş hem sezaryen olmuşsun vücut müdahale görmüş ben doğum yapalı bu ay sonunda 5 ay olcak normal doğum oldu bi yerim uyuşmasada her yerim ağrıyo hiç halim yok günlerce uyumak istiyorum dışım 23 içim 53 😂