amazontuba cLearQueen ya benimki de 13 aylık sabah baba diye uyanıyo. Gece bi ara mama diyor uyurken. Bu gün öğlen uykusundan öpücük atarak uyandı 🤣 deli galiba
bitboylum 2 yaşına girecek neredeyse her gece bir şey diyor. Biraz önce döndü ve komiiiik dedi çok tatlı bence
merveipkknn cLearQueen kizim geceleri ya alkis yapar ya byby iki gundur konusmaya basladi dun gece baba dedi bu gecede bisey dedi ama anlayamadim cok tatli bu minik halleri ya
amazontuba cLearQueen ah keşke 😅 babası yanımızda bile yatmıyo kovduk onu ama sabah postalıycam valla yetoo
Pamukhanim_ cLearQueen benim kızımda yapıyor bazen gün içinde davrandığı gibi konuşmalar yapıyor uyandı sanıyorum baba falan diyor bıdı bıdı konuştuğu da oluyor