Uykuya geçerken de oynamayı sever, gece yanımızda yatarken kendi kendine uyanıp mememi açıp da oynar geri uyur. Ama bu normal değil bence artık 20 aylık oldu. Keşke ilk dokunduğu günler sırf aman uyusun da demeseydim de elini çekseydim. Şimdi elini çekip veya hayır vs dersem veya mememi kapatırsam feryat figan ağlıyor. Napacağım? Helppp 🥲