Ben 1 . 5 yaşında kestim şuan 2 yaşında kızım dısardan eve geldık gece emzirmeyı kesmeye karar verdim o gün içinde emzırdım ama sonra sabır taşı sürdüm gece uyandı agladı meme meme diye bıdaha sürdüm pis dedi uyuyakaldı zaten odasını ayırmıstım bu konuda çok rahat oldu sızde sabır taşı deneye bilirsinız