Az önce bebegimin eski videolarına bakarken denk geldim hepsinde ağlıyordu tamda anlattıgınız gibi sürekli dualar ediyordum yeter ki ağlaması kesilsin artık diye 15 günlükken bir başladı ağlamaya hergün birşey olmamasına rağmen ağlıyordu doktorlar hicbirşeyi yok diyip gönderiyordu herşeyi her yöntemi denedim kesinlikle o ağlama krizleri bitmiyordu ama 6 aylık olduktan sonra kendi kendine oturmaya başladıktan sonra biraz daha oyuncakları kavrayıp birşeylere odaklanınca biraz daha kesildi ağlamaları daha sonra zaten emeklemeye başladı şuan 8 aylık oldu simdide düşüp kalkmaktan bir yerlere çarpmaktan ağlıyor😂bende hic kesilmicek sanıyordum ağlaması ama 6.aydan sonra azalır sabret ☺️🌸