Kızım normalde sakın bı bebektı yabancı görünce sesi çıkmazdı, 8 aya 3 gün son 3-4 gündür bır yere mısafırlıge gıdınce dönene kadar aglıyor gözünden yaşlar akarcasına agladı eve geldık kendıne geldı.
Son 4.5 gündür başka odaya gecıyorum ya bılmesem canı yandı derım o derece koşarak dönuyorum o odaya, balkonda çamaşır asıyorum benı camdan görüyor camımız boydan boya başlıyor ağlamaya. Saat 10 dan berı uyumuyor sallayarak uyutuyorum ağlıyor kucağıma alıyorum sakınlesıyor uykuya gecıyor yerıne koyuyorum aglıyor sallıyorum aglıyor kucakta uyuyor kı asla kucakta uyumazdı bu ne böyle 8. Ay felaket gelmeye basladı
Ay oturdum onla bır ağlamaya başladım, ayrılık kaygısında bebekler annelerı gıdınce bır daha donmeyecek sanıp üzüldüğü ıcın aglarlarmıs bu gece de buna üzüldüm ıyımı