Oğlum 16 aylık gece beslenmesini hiç kesmedik hala daha gece sık sık uyanıyor açlıktan değil tabii ki alışkanlıktan emzik veya su versem kabul etmiyor illa emmek istiyor. Kararlıyım kesmek istiyorum 20-21 aylık olduğunda emzirme sonlandıracağım aşamalı gitmek istiyorum. Önerilerinizi paylaşır mısınız bir kaç gün gece babası ile uyuması iyi olur mu