Benim bebişte kolikti tam 3.5 aylıkken kesildi. Ama gaz sancılaro devam ediyor. Azalıyor eskiye göre ama şuan 9 aylık oldu mesela hala geceleri gazlanıyor ıkınıyor, gazını çıkarırsa rahatlayıp devam ediyor uykuya yoksa ağlama krizleri😄 ben de bu durumu yaşayan var mı diye girmiştim foruma🤦🏻♀️ 9 ay yahuu bitmesi lazımdı artık yaniii