pembikmom o an ne düşünüyorsam bu olumlu olur olumsuz olur iyi olur kötü olur farketmez bunu güzel bir üslupla dile getiririm,neyse o yani. Zaten karşımdaki insan beni tanıyorsa neyi ne niyetle söylediğimi bilir. Yanlış anlaşılmaktan korktuğum için rol yapamam,karşımdaki insanı tatmin edemem,aslında hiç benimsemediğim bir düşünceyi ve katılmadığım bir görüşü sırf karşıdaki insan kırılmasın üzülmesin diye aa evet öyleymiş böyleymiş diye ona onay veremem bu samimi de değil asla bence. Sağlıklı bir insan ilişkisi de değil. dışardaki insanlar için kendini,düşüncelerini,fikirlerini baskılamak normal değil.