Bir_bebek_bir_anne Dr diğer değerleri normal çinko daha çıkmamış oda normal çıkar muhtemelen gelmenize gerek yok dedi ama 133 çıkmış çok mu yüksek oluyor anlayan var mı yüksek olunca ne oluyor.
Bir_bebek_bir_anne Ozge_5555 evet 60-125 ama dr normal çıkar gelmene gerek yok dedi 133 çıkmış hani çok mu fazla acaba diye merak ettim dr a randevu yok şuan
Ozge_5555 Bir_bebek_bir_anne bir bilgim yok çok yüksek değil ama sağlık ocağına isterseniz sorun hastahanede randevu bulamıyorsan