birgulduman “sendrom” ve “atak” lafını hayatımdan çıkardım inanın böyle sorunlarım kalmadı. biz yaşamadık 18 ay sendromu falan, 20 aylık benim kızım. bence öncelikle çocukların yaşadığı büyümeyle alakalı huzursuzluklara sendrom dememeliyiz. sözlerin gücüne çok inanıyorum. yokmuş gibi davranın, psikolojik olarak rahatladığınızı göreceksiniz