emosko Bebegım 4 aylık dün kasık fıtıgı ve dikişli sünnet oldu dünden beri 38.5 ateşi var dusuyo geri cıkıyo ve ateşi var keyfi yerınde doktor bılgılendırmedi hiç ne yapıcam bılmıyorum normalmı
oylesinebiri__ emosko sünnet sonrası ateş olmaz ameliyat sonrası olur mu bilmiyorum ameliyat yerinde enfeksiyon kızarıklık var mi doktora gösterdiniz mi
sultan27cihan emosko ateş olması gayet normal kasık fıtığı ağrılı bir işlem ağrıdan ateşi çıkıyordur size parol vermişlerdir parolu kulanin yarına ateşi olmaz devam ederse doktora gidersiniz tekrar
sultan27cihan emosko yapabilir kaç defa çıktı eğer sayı altıdan fazla ise doktara gitmeli elektrolit kaybı yaşanmasın bol su vermeye çalışın
sultan27cihan emosko normalde su veriyorsanız verebilirsiniz eğer vermiyorsaniz sık emzirmeye çalışın