Kızlar 2 yıl önce rahim ağzımda yara çıkmıştı doktor o zaman yakalım falan dedi ücret çıkmıştı yaptırmadım smear almıştı o temiz çıkmıştı. Bu ay ayın 1 inde adet görmüştüm 15 inde bir daha oldum korktum açıkçası gidicem ama kanamanın bitmesini bekliyorum Ocak ayında bir kere daha gitmiştim ultrasonla bakmıştı sadece sıkıntı yok demişti