senamihra16 Kızım 6 bucuk aylık. Dün alt iki dişinde şeffaf çizgiler vardı. Bugün elimi sürttüm birinden diken gibi battı elime diğernde bişey yok. Huysuz iştahsız ishalde oldu. Acaba bu süreç ne kadar sürüyor dişi ne kadar uzunlukta olunca rahatlayacak
senamihra16 beginnerrmomm Pek bişe yoktu huysuzluk dicem ama bizimki hep huysuz bugün sinirlenip beni cimcikledi öyle yani😂😂
beginnerrmomm senamihra16 benimki de huysuzdu ama bu aralar extra bir şeyler var belli ediyor kendini 😄😄