poyrazmom2604 bende kızıma belki toplasanız 4-5 kere gösterdim hiç yapmadı sonra hatta kurban bayramıydı biz kahvaltı yaparken içtiğimiz çaya özendi ona da komposto koyduk bardağa pipetle içemyordu o zaman aslında ama pipet te koyduk ve bir anda içti ben şok oldum çok hevesim vardı hemen gittim hatta pipetlş suluk aldım 🥰🥰 bir anda yapıyorlar valla bu bebeler, internette illa görmüşsünizdir pipete suyu vs vakum yapıp doldurup bebeğin ağzına götürmeyi onu deneyin ama pipetin ucunu bırakmayın yani onu emerek o içindeki sıvıyı ağzına akıtsın ben son denememde öyle yapmıştım o zaman pek yapamadı gibi gelmişti ama bence ondan sonra öğrendi