Bebeğim 7 ay 13 günlük. Geceleri saat başı kalkmaya başladı 3-4 dk emip geri yatıyor acaba bu durumun nedeni ayrılık kaygısı mı? Aç olduğunda daha uzun süre emiyordu.Diş sancıları olduğunda ise bağırarak uyanıyordu o şekilde kalkmıyor. Tecrübeli annelerden bilgi istiyorum 🥰🩷