kelebegiminannesiyim benim kullandigim asiri kullanisliydi. Klasik babyjornleri cogu kisi en fazla 4 5 aya kadar kullaniyo genelde ama ben yaklasik 9 aya kadarckulkandim bendekini. Hem bedik ayagi gibi ayaklari sayesinde sallaniyo (yeni dogdugu donemlerde onla uyuttugum bile olmustu) hemde kademeli hi sekil yatis pozizyonu ve ya oturus poziyonu alabiliyor. Kilici cikartilip yikanabiliyo. Kemeri de mevcut. Ben genc bebeden almistim normalde babyjorn lerden alcaktim ama iyi ki esimi dinleyip onu almisim isimi cok cok rahatlatmisti. Bi yere giderken de rahatlikla kapatip goturebiliyodum. İslerimi yaparken hep ondaydi kendi hareket ettikce de sallandigi icin hosuna da gidiyodu. Gorselini eklerim asagiya ama genc bebede hala var mi onu bilmiyorum. Olmasi gorseli googlede ve trendyolda bi aratin o sekilde bulursunuz