ezgiarzkk bebişlerimiz günü gününe aynı bnde kutu üzerinde yazanı gördükçe ben az mı veriyorum diyorum ama bebeğim bazen 60 da bazen 90 zor içiyor kilo da düşük doktor zorla uğraş dedi bu sefer sanki biberondan soğudu çocuk yatış pozisyonundan besleneceğini anlayınca sinirleniyor çok aç olduğunda güzel içiyor bide 2 saatte bir 90 ver dedi doktor çocuk iyice çıldıracak bu matematik değil ki olmyyo çocuk istemiyor müzikle gezdirerek herşeyi yapıyorum ama nereye kadar bilmiyorum , illa en az şu kadar içmesi lazım diyen var mı