1234hevlin Lavinia_21 bız yan etki yasamadık ama bacaklarında hala yumru yumru misket gıbı bezeler var 8 Ay oldu
aslanmomy Lavinia_21 biz çok kez yaptırdık yaptırdıktan sonra yarum saat beklenmesi gerekiyor yan etki oluşursa müdahale edilsin diye çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı
SuMisalii Lavinia_21 kızım 8 buçuk aylıkken yaptırdık 5 doz ve üstünden 1 ay geçti yani bi kaç gün önce tekrar 3 doz daha aldı. Sağlık ocağı herhangi bir yan etkiye karşı yapmadı acilde yaptırıp yarım saat bekledik. Çok şükür sorun olmadı ama alerji olanlar da oluyormuş.
Lavinia_21 1234hevlin biz bugün ilk dozunu yaptık o yumru bizde de oldu sebebi nedir acaba? Hep kalacak mı
Lavinia_21 aslanmomy SuMisalii bacaklarında yani iğnenin yapıldığı yerde şişlik yumru gibi bişey oldu mu?
Elifffko Benimki bu ığneyi olurken 4 aylıktı. Durgunlasma yaşadık piskolojık durum yaşadık doktor sendroma girmiş demişti daha cok ilgilenın işi gücü bırakıp demıstı cok enteresan ama yaşadık🥹
1234hevlin Lavinia_21 kolonyayla masaj yapım dedıler ben yaptım ama gecmedı zamanla gecer dediler onemlı bısey degıl ama ele gelmesı sinir bozucu